trešdiena, 2010. gada 29. decembris

Īss atskats uz 2010. gada sezonas otro pusi.


Aizvadītās sezonas otra puse tika aizvadīta, gan ar atzīstamiem sniegumiem, no abu komandas sportistu puses, gan ar neveiksmēm, gan protams ar tehniskām ķibelēm...

Aknīste. (14.08.10)
Aknīstē tika aizvadīts LAF folkreisa Latgales kausa otrais posms, kurā dalību ņēma abi mūsu piloti.
Agrim pirmajā kvalifikācijas braucienā, starta burzmā, nācās kārtīgi izgrūstīties, kas vainagojās ar pasēdēšanu trasi norobežojošo riepu kaudzē. Turpmākajos braucienos veicās labāk, taču uzdotais temps nebija pa prātam Agra Mazdai, kurai jau Skrundā bija problēmas ar motora dzesēšanu. Līdz ar to beidzot tika pielikts punkts diskusijām, par to, vai iegādāt citu (jaudīgāku) dzinēju - vairs nebija citas izvēles...
Ermīnam, sacīkste padevās krietni labāka. Stabili aizvadīti kvalifikāciju iebraucieni un droša vieta finālā. Finālā Ermīns pēc kārtīgas cīņas ar Raivi Riekstiņu, finišā nonāca otrais, bet ar izcīnītajiem punktiem pietika, lai Latgales kausa kopvērtējumā, Ermīns par vienu punktu apsteigtu Raivi un izcīnītu Latgales reģiona kausu. Turklāt Ermīns ir pirmais, kurš spējis izcīnīt uzvaru kopvērtējumā, kādā no folkreisa seriāliem, ar klasiskās piedziņas auto!
Kopumā - raiba sacīkste komandai, bet lieliska Ermīnam!

Bauska. (04.09.10.)
Uz Bausku, aizstāvēt "ŠRT" komandas godu, devās tikai Ermīns, jo kā jau iepriekš tika minēts, Agra Mazda MX3 Aknīstes posmā palika bez dzinēja, bet jaunais vēl nebija pilnībā uzstādīts, tādēļ Bahiņš bija spiests šo gonku vērot no tribīnēm.
Arī Ermīnam šī sacīkste nebija tā veiksmīgākā. Pirmajā kvalifikācijā tika izcīnīta piektā vieta, otrajā kvalifikācijā - ārpus pirmā sešinieka, bet trešajā - trešā vieta.
Kvalifikāciju braucienos izcīnītā 11-tā vieta (labākais rezultāts RWD), kas 28 dalībnieku konkurencē ir atzīstams sniegums, deva iespēju iziet uz starta B finālā un cīnīties par iekļūšanu A finālā.
Taču B finālā Ermīna BMW vairs nespēja izturēt slodzi, un dēļ tehniska defekta auto ritošajā daļā, nācās izstāties no turpmākās cīņas.
Galu galā Ermīns šajā sacīkstē ieņēma 16-to vietu un tika pie 1 punkta.


Ropaži (23.10.10)
Uz lielo finālu bija ieradušies gan Agris, ar atdzimušo Mazdu, gan Ermīns. 38 (!) pieteiktie dalībnieki nespēja nobiedēt nevienu no viņiem.
Kvalifikācijas iebraucienus "ŠRT" piloti veica vienā grupā un pirmajā braucienā Ermīns bija pārāks par Agri, attiecīgi 3. un 4. vieta.
Taču ar to arī Ermīna veiksmes stāsts bija beidzies - brauciena laikā pārsists karteris un gonka beigusies bez punktiem...
Turpmāk Bahiņam nācās cīnīties vienam, un to viņš arī godam darīja, ar katru iebraucienu uzlabojot savu rezultātu. Otrajā kvalifikācijā trešā vieta, un trešajā - otrā.
A finālā Agris demonstrēja apskaužamu stabilitāti un ātrumu, un izcīnija 7-to vietu 38 dalībnieku konkurencē, saņemot par to 10 punktus.




Vasaras kausa sezonas kopvērtējumā, starp 43 sezonas laikā startējušiem sportistiem, Ermīns ieņem 11-to vietu ar 25-iem punktiem, par vienu punktu atpaliekot no Sanda Džeriņa (Opel Kadett) un par vienu punktu apsteidzot Ivaru Kernu (BMW).
Agris kopvērtējumā paspēja sakrāt 21 punktu, ieņemot 13-to vietu.Vienu punktu aiz Agra atpalika Kristaps Lapsa (Opel Vectra).


Nākamā sacensība, jau nākamgad 15.janvārī, kad tiks dots starts Folkreisa 2011. gada Ziemas Kausam.
Par komandas gatavību ziemas cīņām tiks ziņots nākot tuvāk sacīkstēm...


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru